+2 votos
13 visitas
por (-7.910 puntos) en Catarsis

2 Respuestas

+1 voto
por (629.180 puntos)
No sé, no conozco a nadie que se lo haya comido un tiburón
0 votos
por (57.150 puntos)
los requins manjan pas de monde; los umans fan pas partida de lor alimentacion. la màger part de las atacas son de picadas accidentalas, resultant d'una confusion visuala o d'una autodefensa!...

17.740 preguntas

87.495 respuestas

26.339 comentarios

205 usuarios

...